صفحه اصلی

رستوران نامبر تن

ویدئوهای مرتبط

رستوران نامبر تن

از محمود دولت آبادی تا رستوران نامبر تن

از محمود دولت آبادی تا رستوران نامبر تن
2 دقیقه

از محمود دولت آبادی تا رستوران نامبر تن

در این قسمت از تستش کنیم سراغ یه رستوران رفتیم. البته برای ما که توفیق اجباری شد. راستش مدتها بود که پیگیر بودیم چه زمانی جشن امضای کتاب جدید محمود دولت آبادی عزیز هست. بعد از کلی انتظار راهی شدیم و بعد از یه صف خیلی طولانی دم انتشارات چشمه، موفق شدیم استاد بزرگوار رو ببینیم و ازشون امضا بگیریم. حسابی خسته و گرسنه بودیم که چشم‌مون به رستوران نامبرتن خورد. گفتیم چی بهتر از این؛ بریم که تستش کنیم.

این شعبه از نامبر 10 توی شهرک غرب هست و دو شعبه دیگه هم توی رسالت و فودکورت کوروش دارن و انواع فست فود رو سرو می کنن. از انواع پیتزا گرفته تا ساندویچ‌های متنوع، سوخاری جات و انواع برگر و سس با طعم های مختلف. از راستی بعدا سرچ کردم و دیدم توی اسنپ فود هم فعال هستند و برای هر کدوم از شعبه هاش بالای هزار تا نظر ثبت شده که تو انتخاب خیلی می تونه کمکتون کنه. حتما ویدیو رو ببینید چون از محیطش براتون فیلم گرفتم و در مورد جزئیاتش مفصل‌تر توضیح دادم. اگه دوست دارید تو قسمت های دیگه تستش کنیم سراغ جا یا محصول خاصی بریم تو کامنت ها بهمون پیشنهاد بدین. مرسی که همراه‌مون بودین.

محبوب ترین ویدئوها

فیلو

ما رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
نمایش
آپارات
جعبه
ایتا
دالفک
نماشا
نماوید
میهن ویدئو

تستش کنیم

تستش کنیم یه کار گروهی باحاله که هدفش کمک به مردم است. ما با تست کردن محصولات مختلف و ارائه نظراتمون سعی میکنیم به مردم در انتخاب محصولات مورد نظرشون ایده و کمک بدیم.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تستش کنیم می باشد.